Namnsmycken och Budskapssmycken by zye



(Exempel på smycken jag stansat)

Denna typ av smycke kostar 150 kr och då ingår alltså:
En budskapsring med text
En eller två brickor med valfritt namn/ord
En berlock
Kedja i valfri längd

Jag stansar även hjärta på brickorna om så önskas
Vill du ha fler än två brickor kostar det 10 kr extra per bricka.
Änglaberlockerna går att få i valfri färg.

Bokstäverna blir cirka 3 mm höga,
Finns från A-Ö och 1-9 samt hjärttecken och &-tecknet.

Dessa smycken har lite längre leveranstid än "vanliga" smycken

Hör av dig med ditt önskemål!




Jag gör också bildsmycken,detta är ett exempel på en kombination av ett stansat och ett bildsmycke.

Detta exempel kostar 150 kronor.

Hör av dig om du är intresserad så berättar jag mer!



Detta hjärta går att få stansat med ett namn eller budskap,

150:-

Kommentarer
Postat av: JUNIGIRL

Okey! Kul du är med! =)



Njae, de e inge vidarte. Vi är vrål förkylda allihopa :(



Så fina smycken gör du gumman! :) Lukas ryckte i sönder kedjan jag fick utav dig :(Men fick snabbt leta upp ett nytt. För måste ha på mig halsbandet du gjorde. Så fint! :)

2010-12-28 @ 21:53:33
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: JUNIGIRL

Okey! Kul du är med! =)



Njae, de e inge vidarte. Vi är vrål förkylda allihopa :(



Så fina smycken gör du gumman! :) Lukas ryckte i sönder kedjan jag fick utav dig :(Men fick snabbt leta upp ett nytt. För måste ha på mig halsbandet du gjorde. Så fint! :)

2010-12-28 @ 21:54:03
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Skulle vilja köpa ett halsband med två tags + budskapsring(älskad). På tag 1 Emma och på tag 2 Lisa. Hör av dig så fort du kan till min mail angående betalning. Ps. Jätte fina smycken!

Lisa

2011-07-05 @ 01:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0